
"2SKI" prowadzi sprzedaż usług serwisowych (Voucherów) oraz innych artykułów w tym desek/nart. Z uwagi na te dwa rodzaje oferowanych przez nas produktów - mamy dwie różne formy dostawy, które opisujemy poniżej;
1) dla sprzedaży artykułów, desek/nart:
Koszty dostawy - doliczane w momencie zakupu artykułu, dotyczą dostarczenia do Ciebie zamówionego Towaru.
Całkowity koszt dostawy zamówionego artykułu poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy dedykowany dla artykułów, oraz desek wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:
Sposób dostawy / odbioru artykułu |
Przedpłata |
Towar na zamówienie - czas dostarczenia artykułu |
---|---|---|
Kurier DPD (Artykuły) |
18,99 zł |
5 - dni roboczych |
Kurier DPD (deski, narty)
|
36,99 zł |
3 - 5 dni robocze |
Osobisty: |
bezpłatnie |
- |
(dostawa dla "desek/nart" jest droższa od "artykułów" - wynika to z gabarytu przesyłki)
2) dla sprzedaży usług (Voucherów) przez Internet "Dostawa" jest dość nietypowa, gdyż:
Koszty dostawy - doliczane w momencie zakupu Voucheru, dotyczą dostarczenia do Ciebie sprzętu po wykonaniu usługi serwisowej, lub także dodatkowo odebrania Twojego sprzętu w celu przesłania go do Serwisu 2SKI.
Pamiętaj sprzęt musi do nas dotrzeć w ciągu 6 miesięcy od zakupu Voucheru.
Dostawa może być:
I) Osobista do Punktu Obsługi Klienta Serwisu 2SKI, lub przesyła swój sprzęt. Punkt Obsługi Klienta 2SKI mieści się w Łodzi ul. Skrzetuskiego 12/6, gdzie również nastąpi odbiór sprzętu po wykonaniu usługi (zostaniesz powiadomiony o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie). Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce "Kontakt". Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów!
lub
II) Kurierem - wybór firmy kurierskiej DPD przy dokonywaniu zamówienia tyczy się TYLKO osób chcących, aby serwis 2SKI odesłał Tobie sprzęt kurierem po wykonaniu wybranej usługi, lub żeby kurier zapewnił transport od i do klienta, na podstawie zakupionego Voucheru i w tym punkcie możesz wybrać jedną z form dostaw:
Koszt dostawy sprzętu po wykonaniu usługi:
Całkowity koszt dostawy Twojego sprzętu po wykonaniu usługi poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:
Sposób dostawy |
Przedpłata |
Czas dostarczenia sprzętu - po wykonaniu usługi |
---|---|---|
Kurier DPD, (przesyłka ubezpieczona, kierunek: 2SKI>Klient) |
36,99 zł |
1 roboczy |
Kurier DPD (przesyłka ubezpieczona, |
73,98 zł |
1 roboczy |
Osobista: dostawa sprzętu do serwisu oraz jego odbiór z serwisu |
bezpłatnie |
- |
Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku przesłaniu do serwisu 2SKI dwóch lub więcej ilości desek snowboardowych lub zestawów narciarskich w osobnych paczkach. Koszt się nie zmieni (a ew. nadpłata zostanie zwrócona przez 2SKI), gdy np. dwie pary nart lub dwie deski zapakujesz w jedno opakowanie > warunek przesyłka nie może przekroczyć 31,5 kg.
Koszty dostawy Voucheru są związane z ubezpieczeniem i niestandardową wielkością przesyłki - krótko mówiąc wynikają z dbałości o bezpieczeństwo i satysfakcję klienta! Dlatego z uwagi na porównanie cena/zysk nasz serwis jest szczególnie polecany mieszkańcom regionu łódzkiego (którzy mogą osobiście dostarczyć i odebrać swój sprzęt z POK Serwisu 2SKI).
Oczywiście zapraszamy pasjonatów z całej Polski, gdyż wg, mnie ręcznego serwisu nie zastąpi żadna maszyna i minimum raz do roku można zainwestować w jego ręczną konserwację.