Czas i koszty dostawy

"2SKI" prowadzi sprzedaż usług serwisowych (Voucherów) oraz innych artykułów w tym desek/nart. Z uwagi na te dwa rodzaje oferowanych przez nas produktów - mamy dwie różne formy dostawy, które opisujemy poniżej;

1) dla sprzedaży artykułów, desek/nart:

Koszty dostawy - doliczane w momencie zakupu artykułu, dotyczą dostarczenia do Ciebie zamówionego Towaru.

Całkowity koszt dostawy zamówionego artykułu poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy dedykowany dla artykułów, oraz desek wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy / odbioru artykułu

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Towar na zamówienie - czas dostarczenia artykułu 

Kurier DHL Express (Artykuły)

25 zł

5 - dni roboczych

 

Kurier DHL Express (deski, narty)

 

30 zł

 3 - 5 dni robocze

Osobisty:
w siedzibie POK 2SKI (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym)

bezpłatnie

-

Dla zamówień powyżej 1000 zł - dostawa jest darmowa - oczywiste :)

(dostawa dla "desek/nart" jest droższa od "artykułów" - wynika to z gabarytu przesyłki, która jest niestandardowa oraz konieczności jej dodatkowego ubezpieczenia).



2) dla sprzedaży usług (Voucherów) przez Internet "Dostawa" jest dość nietypowa, gdyż:

Koszty dostawy - doliczane w momencie zakupu Voucheru, dotyczą dostarczenia do Ciebie sprzętu po wykonaniu usługi serwisowej,  lub także dodatkowo odebrania Twojego sprzętu w celu przesłania go do Serwisu 2SKI.
Pamiętaj
sprzęt musi do nas dotrzeć w ciągu 6 miesięcy od zakupu Voucheru.

Dostawa może być:
I) Osobista do Punktu Obsługi Klienta Serwisu 2SKI, lub przesyła swój sprzęt. Punkt Obsługi Klienta 2SKI mieści się w Łodzi ul. Skrzetuskiego 12/6, gdzie również nastąpi odbiór sprzętu po wykonaniu usługi (zostaniesz powiadomiony o tym fakcie e-mailem lub telefonicznie). Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce "Kontakt". Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów!
lub
II) Kurierem - wybór firmy kurierskiej DHL przy dokonywaniu zamówienia tyczy się TYLKO osób chcących, aby serwis 2SKI odesłał Tobie sprzęt kurierem po wykonaniu wybranej usługi, lub żeby kurier zapewnił transport od i do klienta, na podstawie zakupionego Voucheru i w tym punkcie możesz wybrać jedną z form dostaw:


Koszt dostawy sprzętu po wykonaniu usługi:

Całkowity koszt dostawy Twojego sprzętu po wykonaniu usługi poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:

Sposób dostawy

Przedpłata
(przelew lub płatność online)

Czas dostarczenia sprzętu - po wykonaniu usługi

Kurier DHL Express, (przesyłka ubezpieczona, kierunek: 2SKI>Klient)

30 zł

1 roboczy

Kurier DHL Express
(przesyłka ubezpieczona,
kierunek Klient>2SKI>Klient)

60 zł

1 roboczy

Osobista: dostawa sprzętu do serwisu oraz jego odbiór z serwisu

bezpłatnie

-

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku przesłaniu do serwisu 2SKI dwóch lub więcej ilości desek snowboardowych lub zestawów narciarskich w osobnych paczkach. Koszt się nie zmieni (a ew. nadpłata zostanie zwrócona przez 2SKI), gdy np. dwie pary nart lub dwie deski zapakujesz w jedno opakowanie > warunek przesyłka nie może przekroczyć 31,5 kg.

Posiadamy podpisaną umowę DHL Parcel - która daje naszym klientom wiele udogodnień, w tym m.in. odbiór przesyłki w 1300 placówkach DHL Parcelshop, więcej szczegółów na stronie https://dhl24.com.pl/

Koszty dostawy Voucheru są związane z ubezpieczeniem i niestandardową wielkością przesyłki - krótko mówiąc wynikają z dbałości o bezpieczeństwo i satysfakcję klienta! Dlatego z uwagi na porównanie cena/zysk nasz serwis jest szczególnie polecany mieszkańcom regionu łódzkiego (którzy mogą osobiście dostarczyć i odebrać swój sprzęt z POK Serwisu 2SKI).
Oczywiście zapraszamy pasjonatów z całej Polski, gdyż wg, mnie ręcznego serwisu nie zastąpi żadna maszyna i minimum raz do roku można zainwestować w jego ręczną konserwację.
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl