Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia, oczekujemy na dokonanie płatności

W przypadku zakupu Voucheru zaraz po zaksięgowaniu wpłaty prześlemy Ci go w wersji elektronicznej (na podany przy rejestracji e-mail), będziesz na bieżąco informowany o przebiegu transakcji. Voucher możemy do Ciebie również wysłać Pocztą (na nasz koszt), na Twoją prośbę
.

Termin otrzymania Voucheru = niezwłocznie po zaksięgowanie wpłaty przez serwis 2SKI

W przypadku zakupu Artykułu zaraz po zaksięgowaniu wpłaty składamy zamówienie u Dystrybutora TOKO, powiadomimy Cię jak przedmiot będzie w Serwisie 2SKI i będzie gotowy do wysyłki (przewidywany termin dostawy - 5 dni roboczych).

Termin otrzymania Artykułu = po zamówieniu artykułu u Dystrybutora produktu i nadaniu przesyłki kurierskiej.

Dostępność usług

Przy każdej usłudze jest podany termin, który opisuje, jego dostępność. Voucher może zostać przez nas wysłany po zaksięgowaniu wpłaty - w ciągu od kilku do 48 godzin. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała naszym realnym możliwością zrealizowania usług, może się jednak zdarzyć, że faktyczny czas dostawy vouchera lub wykonania zleconych usług się przedłuży (z przyczyn od nas niezależnych) - poinformujemy o tym niezwłocznie. Usługi polegające na ręcznym serwisie są indywidualne i wykonywane pod klienta, w zależności od tego jaką pracę należy włożyć w dany sprzęt, tyle trwa serwis danych nart lub deski. Z pomocą w dostępności i zaplanowaniu usług przychodzi "Kalendarz usług", który daje przejrzystość i informacje dla klienta kiedy planowane jest wykonanie przyjętego od niego zlecenia (zapisu w kalendarzu może dokonywać tylko "2SKI" po ew. konsultacji z Tobą terminu).

Jeżeli zamawiasz większą liczbę usług, czas wysyłki Vouchera nie powinien się zmienić, ale czas realizacji usługi dla całego zamówienia może być z wiadomych przyczyn dłuższy. Można zrealizować zamówienie etapami, lub na konkretny termin, w tym celu skontaktuj się z nami lub wpisz odpowiednią adnotację w uwagach do zamówienia (postaramy się sprostać oczekiwaniom).

Forma płatności

Płatność elektroniczna - najbardziej wygodny i bardzo szybki sposób realizacji zamówienia. W godzinach roboczych środki na nasze konto zostaną przelane zazwyczaj natychmiastowo.

Płatność przelewem - czas realizacji zamówienia jest uzależniony od momentu zaksięgowania wpłaty. W zależności od banku standardowo trwa to do dwóch dni roboczych.

» formy płatności

 

Forma dostawy Voucheru:

1. Zamówiony Towar/Voucher Sklep wysyła zaraz po zaksięgowaniu wpłaty, na wskazany przez klienta e-mail za pośrednictwem poczty elektronicznej lub na życzenie klienta na podany adres zamieszkania (na koszt Sklepu).


Sposób dostarczenia/odbioru sprzętu po serwisie może nastąpić w dwóch wskazanych poniżej formach;

1) osobiście (dla osób które nie opłaciły kosztów wysyłki przy zamówieniu vouchera) proszę o umówienie osobistej dostawy/odbioru sprzętu (nr tel. +48.605655119, lub mailowo serwis@2ski.pl) w POK serwisu 2SKI mieszczącym się na Łodzi ul. Skrzetuskiego 12/6 w godz. 17.00-19.00, 
2)
wysyłka kurierem DHL lub K-EX (wg. wyboru dokonanego w momencie zakupu Voucheru). Dostawa kurierem sprzętu do 2SKI jest dostępna tylko po wyborze w momencie zakupu dostawy za pośrednictwem kuriera DHL lub K-EX w kierunku: Klient>2SKI>Klient (to my zamawiamy, w uzgodnionym z Tobą terminie kuriera, który odbierz od Ciebie sprzęt i po serwisie dostarczy go z powrotem). Oczywiście możesz sam wybrać inną firmę kurierską (wtedy w opcjach zakupu Vouchera nie uwzględniasz kosztów dostawy i wybierasz "dostawę i odbiór własny" pamiętaj tylko wtedy dla własnego bezpieczeństwa o ubezpieczeniu przesyłki.
Proponujemy też opcję dostawy przez kuriera DHL lub K-EX po wykonaniu serwisu (kierunek 2SKI>Klient), gdzie to Ty wybierasz dowolną firmę kurierską w celu dostarczenia sprzętu do 2SKI, a my po serwisie zamawiamy kuriera DHL lub K-EX (z którą mamy podpisaną umowę) w celu dostarczenia do Ciebie sprzętu, po wykonaniu usługi serwisowej.


Zgodnie z regulaminem sklepu: zawsze jest możliwość zmiany formy dostawy:
- zmiana dostawy (sprzętu po serwisie) z odbioru osobistego na przesłanie sprzętu do Klienta;
(konieczne będzie dokonanie dodatkowego przelewu środków finansowych w celu wysyłki sprzętu, wg. kosztów dostawy określonych stronie),
- zmiana dostawy (sprzętu po serwisie) z przesyłki na odbiór osobisty;
(serwis 2SKI zwróci na rachunek Klienta kwotę środków finansowych przeznaczoną na dostawę, przesłanych na rachunek Serwisu w momencie zamawiana Voucheru).

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl