Jak kupować?

Jak kupować - to proste, przygotowaliśmy dla Ciebie informację krok po kroku;

Krok 1 - Wybór produktów

 

  • przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni Voucher na nasze usługi,

  • przy każdym Voucherze znajdziesz szczegółowe informacje na temat oferowanych usług,

  • pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni,

  • po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,

  • jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

 

Krok 2 - Zawartość koszyka

 

  • w koszyku zobaczysz dokładnie, jaki wybrałeś Voucher i w jakiej ilości,

  • zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "przelicz", aby dopasować zamówienie,

  • klikając na ikonę minusa usuniesz Vouchery z koszyka,

  • wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy Twojego sprzętu po wykonani usługi,

  • jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go w odpowiednim polu znajdującym się w dolnej części szablonu zamówienia, aby otrzymać zniżkę,

  • potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 

Krok 3 - Składanie zamówienia

 

  • jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",

  • jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

    • podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,

    • brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,

    • możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.

  • wprowadź dokładnie Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,

  • aby deskę po serwisie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,

  • ewentualne dodatkowe informacje oraz dane osoby dla której dokonałeś zakupu Voucheru umieść w polu "uwagi",

  • po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,

  • kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,

  • odbierz wiadomość e-mail i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.

 

Krok 4 - odbiór Voucheru

 

  • zarejestrowani i niezarejestrowani Klienci – otrzymają wiadomość e-mail z Voucherem w wersji elektronicznej niezwłocznie po zaksięgowaniu przez Serwis płatności (na żądanie wydrukowanie Voucher zostanie przesłany na adres podany przy zakupie Voucheru).

 

Krok 5 - dostarczenie/przesłanie sprzętu do serwisu

 

  • Osobiście: osoba która dokonała transakcji (lub wskazana przez niego osoba) wraz ze sprzętem zgłasza się do Punktu Obsługi Klienta Serwisu 2SKI, który mieści się w Łodzi ul. Skrzetuskiego 12/6, należy zabrać dodatkowo:
    - wydrukowany Voucher,
    - (jeżeli nie masz dostępu do drukarki, żeby wydrukować powyższe) przy przekazaniu sprzętu musisz podać dane identyfikujące Ciebie jako naszego Klienta lub jako osobę dla której zakupiono Voucher, a także numer zamówienia.

  • Korespondencyjnie: osoba która dokonała transakcji (lub wskazana przez niego osoba) przesyła swój sprzęt, na własny koszt, pocztą lub kurierem na adres Punktu Obsługi Klienta serwisu 2SKI, który mieści się pod adresem 92-432 Łódź ul. Skrzetuskiego 12/6, wraz z:
    - wydrukowanym voucherem,
    - (jeżeli nie masz dostępu do drukarki, żeby wydrukować powyższe) możesz tak opisać przesyłkę, żebyśmy mogli Ciebie zidentyfikować jako naszego Klienta lub osobę dla której zakupiono Voucher (imię i nazwisko, nr tel. nr zamówienia).

Krok 6 - sprzęt jest w serwisie

  • po przyjęciu przesłanego do nas sprzętu do serwisu - powiadomimy Cię o tym fakcie e-mailem,


Krok 7 - po wykonaniu usługi (z
godnie z deklaracją złożoną przy zamówieniu Voucheru)

  • odbierasz sprzęt osobiście z Serwisu (wtedy gdy do zakupu Voucheru nie został doliczony koszt przesyłania do Ciebie sprzętu po wykonaniu serwisu), o możliwości odbioru sprzętu powiadomimy Cię poprzez wysłanie wiadomości ma Twój e-mail,

  • sprzęt wyślemy do Ciebie pod wskazany adres (wtedy gdy do zakupu Voucheru został doliczony koszt przesyłania do Ciebie sprzętu po wykonaniu serwisu).

 

Pamiętaj,
- jeżeli chcesz kupić Voucher dla innej osoby przy jego zakupie musi zaznaczyć "inny adres wysyłki" i podać dane osoby, której zamierzasz podarować Voucher, w dolnej części szablonu podczas zamówienia w rubryce z dodatkowymi informacjami "uwagi" dopisz: "Prezent",
- jeżeli chcesz dostarczyć sprzęt osobiście do serwisu i później po wykonaniu usługi osobiście go odebrać, informujemy, że
Punktu Obsługi Klienta 2SKI jest czynny od poniedziałku do piątku w godz. 17.00-19.00, najlepiej w tej sprawie skontaktuj się z nami telefonicznie pod numer +48.605655119,
- zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji zamówionego Voucheru,
- Voucher
ważny jest przez 6 miesiące od daty zakupu!
 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl