Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie:

  • Co to jest Voucher?

  • Czy mogę komuś podarować Voucher?

  • Jak sprawdzić dostępność produktów/Voucherów?

  • Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

  • Jak długo będę czekać na przesyłkę?

  • Jakie występują formy dostawy?

  • Ile zapłacę za przesyłkę?

  • Jak zapłacić za zamówienie?

  • Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

  • Co to są kupony rabatowe?

  • Co to jest przechowalnia?

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

  • Jak zmienić moje zamówienie?

  • Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

  • Gdzie jest moja przesyłka?

  • Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

  • Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

  • Czy mogę zwrócić zakupiony produkt? 


Co to jest Voucher?

Voucher, jest dokumentem potwierdzającym uprawnienie do skorzystania z określonej usługi. Prawidłowe jest stwierdzenie, że Voucher, to znak legitymacyjny potwierdzający, że okaziciel albo osoba imiennie wskazana posiada uprawnienie do skorzystania z usługi oferowanej przez przedsiębiorcę. Voucher jest dokumentem stwierdzającym istnienie określonego stosunku prawnego.
W kwestii podatku płaconego przez przedsiębiorcę za sprzedaż Voucheru: ...podatek VAT należałoby rozliczyć z chwilą otrzymania zapłaty za Voucher...
(Źródło:
http://www.taxfin.pl/artykul,3126,Powstawanie_obowiazku_podatkowego_na_gruncie_VAT_oraz_przychodu_w_CIT_z_tytulu_sprzedazy_biletow_oraz_voucherow.html)

 


Czy mogę komuś podarować Voucher?

Tak, Voucher może stanowić prezent dla wskazanej przez Ciebie osoby. Jednak przy zakupie Voucheru musisz zaznaczyć "inny adres wysyłki" i podać dane osoby, której zamierzasz go podarować - umożliwi nam to jego zidentyfikowanie jako naszego Klienta (jak dostarczy do Serwisu swój sprzęt). Dodatkowo w dolnej części szablonu podczas zamówienia w rubryce z dodatkowymi informacjami "uwagi" dopisz: "prezent".

 


Jak sprawdzić dostępność produktów/voucherów?

Przy każdym z produktów/Voucherów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Jeżeli dany Voucher jest w ofercie tzn. że oferowana usługa może zostać przez nas wykonana.

Voucher na naukę jazdy na snowboardzie może być zrealizowany jak dany stok będzie otwarty.

 


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, na który należy kliknąć. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia, oczekujemy na dokonanie płatności, po czym prześlemy Ci (na podany przy rejestracji e-mail) zakupiony Voucher na wybraną usługę, będziesz na bieżąco informowany o przebiegu transakcji. Osoby, które założą zarejestrują się w naszym sklepie będą mogły pobrać Voucher ze swojego konta, zaraz po zaksięgowaniu przez nas wpłaty. Voucher możemy do Ciebie również wysłać Pocztą (na nasz koszt) na Twoją prośbę.

 

Termin otrzymania Voucheru = niezwłocznie po zaksięgowanie wpłaty przez Serwis 2SKI

Oczywiście na podstawie Voucheru i danych identyfikujących zamówienie klienta, po dostarczeniu przez Ciebie sprzętu do POK Serwisu 2SKI wykonamy dla Ciebie daną usługę serwisową Twojego sprzętu, w ramach opisu zakupionego Voucheru.
Po dostarczeniu sprzętu do Serwisu (osobiście lub przesyłką) powiadomimy Cię e-mailem, że usługa została wykonana. ponadto powiadomimy Cię e-mailem o wysyłce sprzętu lub o możliwym odbierze własnym (zgodnie ze wstępną deklaracją przy dokonaniu zamówienia).

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi i ilości zamówiony usług serwisowych, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska DPD

  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów/voucherów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy (sprzętu po wykonaniu serwisu) i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

Uwaga: koszt dostawy może ulec zwiększeniu w przypadku przesłaniu do serwisu 2SKI dwóch lub więcej ilości desek snowboardowych lub zestawów narciarskich w osobnych paczkach. Koszt się nie zmieni (a ew. nadpłata zostanie zwrócona przez 2SKI), gdy np. dwie pary nart lub dwie deski zapakujesz w jedno opakowanie > warunek przesyłka nie może przekroczyć 31,5 kg.

» szczegółowy cennik dostaw

 


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,

  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


Czy mogę osobiście odebrać voucher, dostarczyć sprzęt do serwisu i odebrać go po jego wykonaniu?

Oczywiście, możesz odebrać voucher, dostarczyć sprzęt do serwisu i odebrać go po wykonaniu usługi. Punkt Obsługi Klienta Sewisu "2SKI" mieści się pod adresem: 92-432 Łódź ul. Skrzetuskiego 12/6 lub w Starowej Górze ul. Szeroka 36 , Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj voucher do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie vouchery. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty/vouchery możesz otrzymać fakturę ZW.

Podstawa prawa zwolnienia z VAT: SPRZEDAWCA ZWOLNIONY PODMIOTOWO Z PODATKU OD TOWARÓW I USŁUG [dostawa towarów lub świadczenie usług zwolnione na podstawie art.113 ust.1 (albo ust.9) ustawy z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2011r. Nr 177, poz.1054 z późn.zm.)]

W celu wystawienia faktury w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki sprzętu po wykonaniu usługi serwisowej jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłany sprzęt po wykonaniu usługi serwisowej.

Data wystawienia faktury to data zaksięgowania zapłaty. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu/voucheru do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy do Ciebie sprzętu po wykonaniu usługi serwisowej), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.605655119.

 


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48.605655119.

 


Gdzie jest moja przesyłka (dotyczy Twojego sprzętu po wykonaniu usługi serwisowej?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, po dostarczeniu do nas sprzętu, a następnie po wykonaniu usługi serwisowej, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Nie vouchery dostępne w asortymencie naszego sklepu nie posiadają gwarancji, gdyż to dokument elektroniczny lub listowny na podstawie którego może być wykonana usługa, która podlega ewentualnej reklamacji. Voucher jest podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

W przypadku niezadowolenia klienta z naszych usług, każdą sprawę będziemy traktować indywidualnie, gdyż to satysfakcja z naszych usług jest największa wartością.


Kliencie pamiętaj jednak, że oferowany przez nas serwis jest ręczny - to nie maszyny i automaty serwisują Ci sprzęt i nigdy nie będzie on wyglądał jak po zastosowaniu serwisu opartego na takim sprzęcie.
Tym samym pragniemy dodać - zanim wyrazisz swoje niezadowolenia sprawdź swój sprzęt na stoku.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu voucheru na naszą usługę (faktura proforma lub dowód wpłaty), stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Zawsze przed odebraniem przesyłki po serwisie należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.605655119.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt/voucher?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt/voucher bez podania przyczyny:

1) voucher elektroniczny - nie może być zrealizowany, należy  powiadomić nas o jego zwrocie poprzez wysłanie wiadomości email na adres: serwis@2ski.pl
2) voucher przesłany listownie - oczywiście nie może być zrealizowany. Należy go przesłać do "2SKI
" 92-432 Łódź ul. Skrzetuskiego 12/6

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl