Zwroty i reklamacje

Gwarancja i serwis


W przypadku niezadowolenia klienta z naszych usług, każdą sprawę będziemy traktować indywidualnie, gdyż to satysfakcja z naszych usług jest największą wartością.

Kliencie pamiętaj jednak, że oferowany przez nas serwis jest ręczny - to nie maszyny i automaty serwisują Ci sprzęt i nigdy nie będzie on wyglądał jak po zastosowaniu serwisu opartego na takim sprzęcie.
Tym samym pragniemy dodać - zanim wyrazisz swoje niezadowolenia sprawdź swój sprzęt na stoku.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu Voucheru na naszą usługę (faktura proforma lub dowód wpłaty), stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

1) Przesyłasz / dostarczasz sprzęt do Serwisu:
- sprawdzamy czy nie uległ on uszkodzeniu w trakcie transportu (o wszelkich stwierdzonych uszkodzeniach sprzętu informujemy Cię i spisujemy protokół rozbieżności, który stanowi podstawę Twojej późniejszej skierowanej przez Ciebie reklamacji do firmy kurierskiej).

2) Odsyłamy  / oddajemy Ci sprzęt po serwisie:
- Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 
+48.605655119.

Pamiętaj, że jeżeli opłaciłeś przesyłkę sprzętu, po wykonaniu przez nas serwisu :
- po pokwitowaniu odbioru sprzętu od kuriera, istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera i przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Podobnie jest przy wyborze przesyłki za pobraniem - Twój jest sprzętu jest do Ciebie przesyłany po wykonaniu usługi za pobraniem, wówczas po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru sprzętu istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli odesłany do Ciebie sprzęt po serwisie okazuje się mieć usługę nie wykonaną zgodnie z opisem Voucheru prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji sprzętu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).

  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego sprzętu lub zwrot pieniędzy za wykonaną usługę.

  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany sprzęt. 

  5. W przypadku stwierdzenie uszkodzenia sprzętu w trakcie transportu do serwisu lub w trakcie przesyłki sprzętu z serwisu po wykonaniu usługi do Klienta, serwis przekazuje do właściciela sklepu oświadczenie, które może być przedmiotem reklamacji pomiędzy klientem, a firmą kurierską, pocztą.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: serwis@2ski.pl lub telefonicznie: +48.605655119. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego Voucheru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Voucher nie może zwrócony przez inną osobę, niż ta która dokonała jego zakupu, gdyż kwota zwrotu środków finansowych następuje na konto osoby, która dokonała zakupu.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. W ciągu 10 dni odeślij zakupiony Voucher na adres serwisu.

  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu Voucheru, 
    a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.

  3. ciągu 5 dni sprawdzimy stan prawa do zwrotu Voucheru (czy zwróciła się do nas osoba uprawniona, czy nie został on zrealizowany, czy nie ma innych okoliczności wyłączających proces zwrotu).

  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu Voucheru. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 

Jeżeli Twój zwrot Voucheru zostanie odrzucony, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl