Ręczy serwis SKI & SNB to usługa indywidualna i pracochłonna. Trzeba jasno określić – jestem w stanie wykonać limitowaną ilość zleceń dziennie. W celu zaplanowania wykonania do Ciebie usługi serwisowej wprowadzam „Kalendarz usług 2SKI”. Termin realizacji zamówienia przydzielam wg. zasady pierwszy wolny. W indywidualnych przypadkach (w rzeczy samej) istnieje możliwość telefonicznej lub mailowej konsultacji ze mną terminu wykonania usługi w „2SKI”.
Żeby wszystko poszło zgodnie z planem, ważne jest dostarczenie do nas sprzętu przed tym terminem (oczywiste). Zamieszczony poniżej kalendarz porządkuje kwestie organizacyjne serwisu – w momencie przekroczenia limitowanej, zdroworozsądkowej ilości zamówień.
Ręczne serwisowanie sprzętu to połączenie pasji i małego biznesu; mające dać przyjemność i satysfakcję dla dwóch stron; moje motto to: „profesjonalnie, bezpiecznie i zgodnie z planem”.
Żeby Was zachęcić do skorzystania z usług mojego serwisu dodam tylko; że żadna maszyna nie zastąpi ręcznego serwisu – tak myślę, do tego się sam stosuję i oczywiście Zapraszam.
Z uwagi na to, że wchodzimy w tzw. wysoki sezon, publikujemy kalendarz planowanych do wykonania usług na kolejne dwa tygodnie tj. na 7-8 tydzień:
Pozdrawiamy,
Team 2SKI Serwis